onsdag 23 mars 2011

Två öl som slunkit ner

Epic Mayhem
Har blivit lite tyst här på bloggen då jag har haft tentaperiod, varit sjuk och haft mycket annat för mig. Öppnade precis en Epic Mayhem för att fira att jag har fixat exjobb, bra val av öl lär jag säga. Doftar underbart, mangoskal, tallbarr och nektariner, min flickvän säger pistagenötter. Smaken är först ganska anonym sedan kommer en beska med koda och tallbarr, efter några klunkar tycker jag dock inte den var så speciell jämfört med de första klunkarna. Men gott öl helt klart.
Epic Mayhem
Betyg 7/10.
Karin ger den 6/10

Djaevlebryg Eklipse
Denna drack jag för rätt längesedan men skrev inget om den på bloggen då, den slank bara med i korgen på systemet trotts att jag inte tänkt köpa den när jag gick dit. Skulle ha låtit den vara. Både smakade och doftade dålig smörkola och hade tunn kropp. Besviken.
Djaevlebryg Eklipse
5/10 i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...