tisdag 20 april 2010

Oppigårds Amarillo Spring

Som lön för arbetet med etiketterna så unnar jag mig just nu en Oppigårds Amarillo Spring till Barcelona - Inter. Jag har inte smakat denna Oppigårdaren innan. Oppigårds är ju ett av mina absoluta favoritbryggerier, riktigt goda öl och till ett pris som min csn-plånbok klarar av.


Amarillo Spring är väldigt god, har nog aldrig blivit besviken av en öl från Oppigårds. Mycket humlesmak, lite gräsiga toner och en aning hallonsmak tycker jag mig känna. Jag är verkligen ingen mästare på att upptäcka vad saker smakar utan jag brukar mest tycka att det är gott eller inte så mina beskrivningar av öl är nog inte så exakta. Alen har en arom som nästan är lite jordig.

Nu är det bara hålla tummarna att Barca spöar Inter så ölen kan smaka ännu godare.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...